29. srp 2013.

Kratko al' slatko

Mislila sam da neću pisati post narednih petnaest dana dok sve ne završim ali nisam mogla izdržati :)
Samo jedno kratko javljanje i nastavljam sa radom... 

Uživam u svom radnom kutku okružena bojama!
Iako je temperatura previsoka, trenutno odgovara mojim rukama koje su inaće led ledeni i olakšava mi omekšavanje polimerne gline. Hladim se ledenom kafom i vodom.

Kondicioniranje i slaganje polimerne gline je u toku...


Želim sebi puno sreće i uspješnu realizaciju! :)

Kako vi podnosite vručinu dok radite? 


4 komentara:

  1. Sreeeetno! :))

    Ja jedva podnosim ovu vrućinu, pijem puuuno vode, nosim najlaganiju odjeću koju imam i svako malo se odem umiti da se osvježim jer imam dojam da se topim po tipkovnici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :* Divim ti se kako uspjevaš! Predpostavljam da je ovdje koji stepen niža temperatura nego na moru ali je također pakleno! Ja perem ruke non stop što zbog rada, što zbog osvježenja i pljusnem se po licu ali za nekoliko minuta kao da ništa nisam ni uradila :( Lijepo proljeće i temperatura od 20 do 25 stepeni! :))

      Izbriši
  2. Puno sraća u radu!!! Kako podnosim vrućinu: ne radim baš ništa preko dana ,samo jedem i spavam....Radim noću kada svi spavaju,kada zahladi a ja imam svoj mir i svježinu:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :) Mislim da ti je to pametan potez. :)))) Inaće volim i najviše radim noću ali sam to u zadnje vrijeme zbog drugih obaveza promijenila. Blago tebi!

      Izbriši