6. svi 2013.

Keep Calm... and Fall Into the Glitter

 Evo mene poslije duuuuugo, dugo vremena. Obaveze su se utrostručile pa sam nažalost zapostavila blog, ali sam rado čitala vaše postove kad god sam stigla. Dobila sam i nekoliko blogo nagradica pa ću ovih dana realizovati i to pa neka mi ne zamjere moje drage cure KatarinaSukie i Vesna koje su mi dodijelile nagradu! 

 Znam da sam bila dosadna svima oko sebe pričajući o kliještima koja sam naručila iz Velike Britanije i obećala sam vam napisati nešto o tim krasoticama ali su ona stigla tek nedavno. Prva pošiljka uopšte nije došla, vjerovatno se zagubila. Inaće, kada bi meni stiglo nešto na vrijeme to bi bilo čudo! 

 Za Bijoux by me kliješta imam samo riječi hvale. U početku, iako sam pregledala video i čitala o njima, uvijek sam imala onu malu dozu skepticizma sve dok nisu došla u moje ruke. Set kliješta je zaista odličan i vrlo rado ih preporučujem svima koji žele da svoj nakit kreiraju sa profesionalnim i stilskim alatom kao što je ovaj. Set se sastoji od sedam komada, šest čine različite vrste kliješta i jedna igla. Kliješta su izuzetno čvrsta i izrađena od hirurškog čelika, a prodavač na njih daje životnu garanciju. E, to ćemo tek vidjeti. :)



Kliješta dođu složena u super čvrstoj kožnoj torbici.


Torbica je kvadratnog oblika kada je zatvorena sa promjerom od 16cm. 
Tako da je idealna za ponijeti ukoliko posječujete radionice za kreiranje nakita. 
Sve je na jednom mjestu, a kliješta su dobro zaštičena.

 Uz kliješta dođe i jedno uputstvo na A4 formatu papira koje sa obje strane opisuje korištenje kao i nekoliko super detalja o tome kako postupati sa metalnim komponentama koje koristite za nakit. Ovo je stranica gdje možete naručiti kliješta i repromaterijal za nakit: Bijoux by me. Kliješta su dostupna u ovoj Glitter Pink nijansi, klasičnoj crnoj, zebrastoj  i Glitter crnoj. Cijena ovih kliješta je 19.99 Funti, s tim kada prvi put kupujete dobijete popust od prilike za nekih 5.00 Funti. Poštarina nije uključena u cijenu. U međuvremenu je izašla nova kolekcija Bijoux by me kliješta sa super stilskim torbicama. 

Iako nisam ljubitelj šljokica ova su me kliješta razoružala. Volim imati sve stylish, grafitne olovke, hemijske olovke, blokiće, notese, mape, pernice i sl. pa tako volim i alat zbog čega sam i izabrala Glitter Pink kliješta jer nisu klasična. Naravno, kvalitet mi je prioritet uvijek, a ovdje sam dobila oboje. Zar to nije divno? :) 

Ovdje možete pogledati video o ovim slatkišima. 



Da li se vama sviđaju kliješta? 

Ako imate neku stranicu o repromaterijalu za nakit obavezno je podijelite sa mnom! :)

Šljokičasti mmm.... pozdrav !











Broj komentara: 9:

  1. Sve je ljepše uz šljokice :)))
    Brate, ja se već prepala di si nestala, nije te bilo sto godina :D ali neka se radi, samo naprijed!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)))) U pravu, sada mi je alat baš fancy :D Nema me nigdje draga Matea, imam milion obaveza. Ali ako ništa bit će materijala za pisanje postova. :D
      Eto me uskoro opet sa redovnijim postovima ;)

      Izbriši
  2. Hvala ti draga Sukie! :D Želim i ja da nakit bude uvijek bolji i bolji! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Klešta izgledaju strava. Šteta što ne postoje neka za mozaik sa ovako ludim drškama:) Ma, razumem te, i ja poludim od sreće kad nabavim neki slikarski materijal, a i sama sam se preorijentisala na radnje u Velikoj Britaniji. Ima svega, cene su pristupačnije, a ni poštarina nije nešto velika 4-5 funti.
    E, sad kad imaš ovako lep alat, ima samo da pršti od posla:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Katarina! Možda postoje i za mozaik, probat ćemo i to 'iskopati' ;) Mogu ti reći da sam zadovoljna sa pošiljkama iz Velike Britanije kada je cijena u pitanju, našla sam toliko stvari, čak i kad je poštarina i kad su Funte u pitanju isplati mi se. Btw Stigla mi je knjiga sa The Book Depository-a i to za šest dana! :D Odlični su, sada čekam još tri :D Hvala ti puno! :****

      Izbriši
  4. mmm super ti je blog :)
    Kljesta su fantazija, ja moram da se ponovim uskoro, bas cu razmisliti da uzmem ovakva!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno Mima! Obavezno se ponovi, garantujem ti da se nećeš pokajati ;)

      Izbriši
  5. stylish set for jewelry making

    onecurator.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši