27. pro 2012.

Pokloni za mene :)

Decembar je na izmaku, a Nova Godina polako kuca na vrata. Voljela bih da sam bila mnogo više aktivnija na blogu ali šta je tu je. Iduće godine će biti mnogo zanimljivije, obećavam!

Zadnja dva mjeseca ove godine sam bila baš okupirana. U nekoliko navrata sam pokušala napisati nekoliko postova ali jednostavno nije bilo vremena. Tako nisam stigla napisati da se moja kreacija našla u jednom od najčitanijih lifestyle magazina u BiH, a to je Ljepota&Zdravlje (Izdanje: Novembar 2012).
Prelijep je osjećaj kada zahvaljujući svom trudu budeš primjećena i pozvana kako bi bila dio jedne tako male ali lijepe priče. Nije u pitanju intervju ili 'nešto veće' ali jeste jedna mala sličica sa preslatkim naslovom koja me povezala sa ljudima iz cijele države i  učinila me tako sretnom. Čitatelji magazina Ljepota&Zdravlje su imali priliku osvojiti moju kreaciju. 


Pogledajte kako je to izgledalo...



Naušnice je osvojila Sabina Čehaja iz Visokog
Objavljeno je u izdanju magazina za mjesec Decembar 2012.


Nekoliko dana poslije opet jedno iznenađenje! :) Ne nadajući se da će me kafica sa prijateljem toliko obradovati jer smo se vidjeli koji dan prije, mene je ostavila bez teksta ali je zato popračena velikim vriskom iznenađenja i sreće gdje su gosti lokala mogli ostati bez sluha. :) 
Moj dragi prijatelj Emir (inaće, veliki zaljubljenik u moje kreacije, kupuje ih non stop i tako obraduje svoju suprugu i prijateljice) donio je veliku kesu i rekao " Ovo je za tebe"! Mojoj sreći nije bilo kraja kada sam ugledala veliki kofer pun nožića koji su mi toliko bili potrebni u radu, a nažalost ovdje ih nema kupiti. Bili su na spisku i čekali svoj red. Skakala sam kao malo dijete!!! :)))) Da, stvar bude 'gora' kada sam zahvalila i izgrlila Emira vračajući nožiće u kesu 'nešto' je zapinjalo. U kesi se nalazila još jedna kutija. Kaže Emir: " I to je za tebe" :) I moje oduševljenje iznova ponovim. :)))) Drugi poklon je bio Fimo lak i tri velike tube UHU Craft ljepila - koje na našem tržištu nije dostupno još uvijek.

Poklončić je 'serviran' na radnom stolu, pozirao, kako bih se javno pohvalila i zahvalila svom dragom prijatelju Emiru putem facebook-a :) 

Evo kako je to izgledalo... 


Nožići, lak i ljepilo. Sve je tu. :) 
Mada, sada već jedno ljepilo nedostaje. Radilo se mnogo ;) 

Postoji još nešto, također lijepo, prelijepo. Postoji to kad radite posao koji volite i tu ljubav prenosite na svoje radove. Večina ljudi to primjeti. Primjete vaš trud, znanje i htijenje. Sretna sam jer mi se takve stvari događaju. Najljepši je osjećaj kada dobijete povratne reakcije koje su pozitivne, pune riječi hvale, a to vam daje gorivo koje ćete iskoristiti da svaki dan napredujete i da upravo te ljude činite sretnim. Tako se ovaj dio teksta uklapa u sve ove poklone. Ovi pokloni su simbol mog rada, moje komunikacije s ljudima i mog žara da uradim nešto kako treba. 

Tako ne smijem i ne želim izostaviti još jedan poklon, poklon mog kupca. :) Bolje rečeno kupaca jer su u pitanju mama i kćerka. Dženana i Ena su jedne od najpozitivnijih osoba koje sam upoznala, a koje uživaju (blago rečeno) kupovati radove mnogih umjetnika, kreativaca i na taj način žele i vole podržati njihov rad. Vole svojim prijateljima kao i sebi :)) pokloniti nešto što je originalno, unikatno i rađeno sa puno ljubavi. Jedne prilike su Dženana i Ena  organizovale jedno druženje u svom privatnom domu, pozvale su svoje prijatelje, jednu djevojku (koja ima savršene pletene kreacije!) i mene. 
Bio je to jedan mali market gdje smo Aida (Pletene Priče) i ja izložili svoje radove, a gosti su imali priliku porazgovarati s nama, vidjeti naše radove kao i kupiti ih. Bilo je to super druženje! 
Par dana prije susreta Dženana i Ena su meni nagovještavale da ima 'nešto' što me čeka kod njih. :) Tako po završetku druženja koje su organizovale dobila sam stvarno velik poklon. 

Pogledajte i ovu ljepotu... :) 


Djevojke su znale koliko volim ukrasne kutije! 


Nevjerovatno! Sve sami Fimo proizvodi! :))))


Paket od 24 nijanse Fimo Soft polimerne gline.



Tri paketa Fimo Soft poliemrne gline koji u sebi imaju tematski zadane stvari koje možete kreirati.
Tako da u njima dođu pored mase za modeliranje, metalne komponente, kalupi za istiskivanje i
uputstva koja su poprilično sadržajna koja predstavljaju 'korak po korak' radove o mnogim tehnikama polimerne gline, to jest tutorijali.
Bila su također četiri odvojena paketića po 56.gr Fimo Soft mase.



 Kalupi i šabloni. :) 
Inaće, super stvar za početnike.
Ja ih ne koristim u svom radu ali su savršeni za moje projekte koje radim sa djecom. 

Ovaj poklon još uvijek čuvam u ovoj kutiji. 

Veliko HVALA!
Ekipi magazina Ljepota&Zdravlje,
 Emiru, Dženani i Eni!

Najsretnija sam što imam priliku upoznati mnoge ljude, umjetnike, kreativce i sa njima porazgovarati i razmijeniti iskustvo. 

Toliko od mene za ovaj put.

Obavezno posjetite Pletene priče i uživajte u Aidinim čarolijama. ;) 

Još jedan post će biti do kraja ovog mjeseca, a do tada...

Lijep mmm.... pozdrav!










3 komentara:

  1. Hvala puno! ;) Kod mene je uvijek sve šareno. Volim boje i ne mogu i ne znam drugačije. Najbolje se izražavam kroz boje! Boje su zakon! :)))) Pokloni su zaista fenomenalni!!! :D I love it! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Takve nožiće i ja imam :D i obožavam ih :D
    I jako sam ljubomorna na ovaj paket fima :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Hhahahaa... :D Baš si me nasmijala draga Sara :D
    Da, nožići su zaista fantastični! Toliko su mi olakšali rad da se više ne mogu zamisliti bez njih, a paket je zaista predivan i imaš svo pravo biti ljubomorna ;) :D

    OdgovoriIzbriši