24. svi 2012.

mmm.... i modamo.info :)

 U prošlom postu sam objavila neke nove fotografije nakita, ali da će se jedan od tih komada naći na najčitanijem  bosanskohercegovačkom modnom portalu modamo.info  nisam ni slutila! Iako sam čula da je moja drugarica Sanja zapažena od strane urednika portala, da će biti intervjuisana i fotografisana, odluku o fotografijama koje će biti u rubrici "Street style" odredio je urednik ili urednica te rubrike. Velika je čast prije svega vidjeti svoju drugaricu jer se zasluženo našla u rubrici "Street style" i koja je na najbolji način prestavila mmm.... handmade accessories by Selma Mahmutovic  . Hvala Sanja još jednom! :)



Trijumf  " Venus by Andy Warhol"  :) 



Odličan stil popračen "mojom" Venerom :)
Fotografiju je uradio sada već  "proslavljeni"  :) Najdan Mašić


VELIKO HVALA portalu  modamo.info!!! 



4 komentara:

  1. Jao tek sam sad povezala neke stvari :) Sanju sam upoznala prošle godine u Beogradu, boravile smo u istom hostelu i baš se sjećam da je imala presladak lančić. Pitala sam je gdje ga je nabavila i ona mi je tada objasnila da se njena drugarica Selma bavi ručnom izradom tih divotica i da planira uskoro ih prodavati :) Jao, koja slučajnost :) Divnoooo! Veliki Sanjin fan ali tvoj pogotovo!

    Mia :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Mia puno! :) Kad sam Sanji rekla za tebe da si mi se javila putem posta i pohvalila moj nakit i kad sam spomenula vaš blog, ćim te je vidjela sjetila se tebe, rekla mi da te poznaje, pohvalila te da si lijepa da imaš interesantan stil oblačenja ;) Kako je svijet mali! To je baš super!

      Izbriši
  2. Ihh..kako volim kad naletim na nekoga ko kao i ja pravi nakit :)
    Svaka ti čast :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno Lejla! Nadam se da ćeš uživati u mojim poslasticama i "receptima" .:) Vidjela sam tvoj blog i rado sam se priključila ;) Svaka čast i tebi! Samo tako nastavi! Lijep mmm.... pozdrav :)

      Izbriši